Városlista
2024. április 24, szerda - György

Hírek

2020. Július 06. 17:13, hétfő | PR

Vállalkozásunk „arca”, az üzlethelyiség

Vállalkozásunk „arca”, az üzlethelyiség

Kiadó üzlethelyiség keresésekor érdemes előre gondolkoznunk, megterveznünk, hogy hogyan szeretnénk kitűnni az egymás mellett sorjázó üzletek, kirakatok tengeréből. Erre számos megoldás létezhet, íme tehát néhány tipp, hogy kiemelkedj

Az ideális helyszín felkutatása

A kiadó üzlethelyiségek között kutatva az első és legfontosabb feladat az optimális helyiség megtalálása, mely elhelyezkedésében, elrendezésében és méretében is megfelel az összes igényünknek. Hiszen csak olyan alapanyagból tudunk igazán kreatívan dolgozni, melyről azonnal érezzük, hogy jelentős potenciál rejlik benne és máris ötletelni kezdünk a lehetséges átalakítási, berendezési lehetőségekről.

Az elhelyezkedés kulcs lehet az üzlet sikerében. A város központi részein értelemszerűen több ember szeme előtt vagyunk nap mint nap, azonban ez jelentős többletköltségekkel járhat. Üzletünk profiljától mérlegeljünk, hogy feltétlenül szükséges-e a centrális lokalizáció, vagy egy „külsőbb” helyszín is bőven megteszi.

Kiadó üzlethelyiségek esetén a méret is fontos és szintén függ vállalkozásunk jellegétől. Ha nem rendelkezünk jelentősebb raktárkészlettel, nem vendéglátásra rendezkedünk be, elegendő lehet egy kisebb üzlet, ellenkező esetben azonban a nagyobb helyiségekben kell gondolkoznunk. A méretbeli korlátok azonban könnyen orvosolhatók némi kreativitással, ami az üzlethelyiség kialakításában mutatkozhat meg leginkább. Letisztult, minimalista dizájn, vagy épp bazárszerű, zsúfolt, otthonos berendezés: a döntés a miénk.

Tippek egy „kitűnő” üzlethez

A kiadó üzlethelyiség felkutatásakor nem árt, ha rendelkezünk némi előzetes vízióval a bolt kinézetével, megjelenésével kapcsolatban, hiszen így már jóval határozottabb elképzelések mentén válogathatunk. Fontos, hogy az üzletünket valamilyen formában kiemeljük a tömegből, jól láthatóvá és felismerhetővé tegyük. Íme néhány tipp, mely ilyen téren segítheti a vállalkozást:

● Tekintetet vonzó kirakat
A boltok előtt sétálva elsőként minden tekintetet a kirakat ragad meg. Legyen szó bármilyen jellegű üzletről, egy frappánsan, kreatívan berendezett „utcafront” már fél siker. Mikor az üzlethelyiség kialakításán dolgozunk, szenteljünk tehát kiemelt figyelmet az elsőre ható elemekre, amilyen a kirakat is.

● Az a bizonyos „plusz”
Ez talán a legkevésbé megfogható dolog, mégis mindenki érzi, ha jelen van az adott üzletben. A pluszt adó légkör, a saját és munkatársaink hozzáállása, illetve a vevők, vendégek elégedettsége és öröme olyan atmoszférát teremt, mely szinte sugárzik az üzlethelyiségből is. Vegyük tehát számításba az érzelmi/emberi tényezőket is a tervezés és működés során.

● Online jelenlét
Ez a lehetőség csak közvetve kötődik az üzlethelyiségünkhöz, vállalkozásunkhoz. Manapság elengedhetetlen azonban a közösségi platformok használata, hiszen kiváló reklámforrást jelentenek. Mutassuk be üzletünket képekkel, szövegekkel, tájékoztassuk a vevőket ajánlatainkról, illetve gyűjtsük a pozitív visszajelzéseket.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 22. 19:37, hétfő | PR

Indul a Nemzeti Faültetés Napja: Legyen Magyarország Európa legzöldebb országa!

2024. április 22-én, a Föld napján indítja útjára a 10 millió Fa országos közössége a Nemzeti Faültetés Napját

2024. Április 16. 10:59, kedd | PR

K&H: ennyivel emelkedett a gyerekinfláció

háromezer forint ma már nem elég két hamburgerre, két évvel ezelőtt még három is kijött ennyiből

2024. Március 06. 10:17, szerda | PR

K&H: a látvány mindent visz

az iskolások zöme értékelné, ha szakembertől hallana a pénzügyekről

2024. Március 06. 07:26, szerda | PR

Új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt. – Itt a Napi Mázli

Tíz évvel az Eurojackpot hazai megjelenése és közel húsz esztendővel a legutóbbi magyar fejlesztésű lottó bevezetése után új számsorsjátékkal jelentkezik a Szerencsejáték Zrt.